)
„Армани“ заложи на ски и сноуборд облекла, като представи торбести панталони за сняг с преливащ блясък, съчетани с парки за пистите, и обемни плетива за след ски. Както и при линията на „Емпорио Армани“, екипировката се допълваше от каски, очила и ръкавици.
„Изграждам нови класики, но те трябва да бъдат щедри, небрежни, издръжливи - дрехи, които да носите в много различни видове стайлинг. Но най-вече много шик“, каза Сартори след ревюто.
„Не смятам, че мъжете трябва да бъдат зашеметявани всеки път от някакъв натруфен елемент“, сподели той с италианските журналисти зад кулисите.
„Това са все неща, които познавате от „Армани“, каза Армани, който през юли навършва 90 години.
Седмицата на модата в Милано, представяща мъжките облекла за следващия студен сезон, приключи в понеделник с колекциите на "Армани" и "Дзеня" - епитом на италианската мъжка мода, съобщава Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Впечатляваща снимка на проницателните сини очи на почти 90-годишния Джорджо Армани послужи за фон на дефилето в понеделник. Пронизващият му поглед подчертаваше изключителната роля на Армани като водеща сила на модната му империя вече почти половин век.
За вечерта кадифените костюми се допълваха от ярки розови и сини жилетки или блузи с поло яка. Кадифените вратовръзки придаваха богатство на деловите костюми, неизменно съчетани с бели ризи, като вратовръзките леко изпъкваха от сакото на костюма, елегантно нарушавайки силуета. Ватираните чанти поддържаха мекотата на колекцията. Едно зашеметяващо тъмно кожено миди палто, подплатено с козина с леопардов принт, би извръщало погледите дори във фешън-изкушени курорти като Кортина или Аспен.
Кашмирът беше в центъра на колекцията на артистичния директор на „Дзеня“ Алесандро Сартори за сезон есен/зима 2024-25 г., която подчерта гъвкавостта на влакното, което може да променя повърхността, формата и текстурата си.
Обемни пуловери с три четвърти ръкави падаха свободно върху панталони от мохер в лютив синьо-кафяв бленд.
Силуетът на „Дзеня“ беше спокоен и безгрижен, небрежно етажиран, в палитра от естествени монохроми или амалгамирани смеси от горчица, гранит, мастилено синьо, есенно кафяво, плътно черно и бяло.
Сравнително лекият календар определи избора на някои марки да предпочетат смесени мъжко-женски ревюта по време на седмицата на дамското облекло, насрочена за следващия месец.
Трикотажни панталони с шев по ръба, придаваха завършен вид. Пуловерите се превърнаха в шалове, увити около меки костюми, напластени върху жилетки. Якетата без яка се отличаваха с блокове от текстура за съвременно усещане.
Колекцията на Джорджо Армани включваше характерните за дизайнера релаксиращи кройки, подчертани от геометрични модели и богати текстури в мечтан меланж от меки неутрални тонове. Преобладаваха рибената кост и карето, не само като десени, но и като текстури в трикотажните облекла, които предразполагаха към релакс извън работното време.
Оранжева вълма скъпоценна сурова вълна заваля от тавана, натрупвайки се като огромна купчина есенни листа в центъра на подиума на „Дзеня“.
Сартори обяви, че колекцията се фокусира върху работата на марката в нейните архиви и фабрика за вълна Оаси в италианския регион Пиемонт, където според него се работи върху „преоформяне на материалите и материализиране на формите“.
Последвайте канала на