* Купуването и продаването на гласове е престъпление
Другите елементи на успеха какви са?
Как мотивирате служителите?
Какво послание искатe да запомнят от вас младите предприемачи, включили се в събитието „Успехът си ти!“
Кое е най-ценният актив на компанията?
Рецептата за успеха е...?
Вдъхновяващи добри практики имаше от бизнес моделите на компании, част от ТОП 30 IT компании в България, компания, световен лидер в производството на сателитни технологии, местни компании, даващи стотици работни места в региона.
Всичко зависи от вас, млади предприемачи, за да се превърне една идея в работещ бизнес. Вие сте млади, вие сте моторът на общината, вие сте богатството на този град.
Да вложиш сърце.
И когато не знаеш как, да има кой да питаш – това е предимството да имаш екип и хора, които те подкрепят. И то точно тук, в Смолян, където е сърцето ми и където аз развивам бизнес.
Имаме специални отношения, които са първата крачка към успеха. Заплатата е важна част от това да задържиш членовете на екипа, но най-важното е отношението. Винаги може да се намери начин членовете на екипа да се чувстват удовлетворени и оценени.
Най-ценното нещо за нас е екипът. Нашите служители.
Обърнахме се към един от лекторите Илия Томов, управител на „Томов-Трейд“ ЕООД – компания за рециклиране на метали , за да отговори в блиц интервю на няколко въпроса, свързани с неговия път към успеха:
Основното е да имат търпение. Да дадат заявка какво искат, какво могат и с времето да го надграждат.
Специално отношение към клиентите. Целта е, когато клиентът дойде веднъж, да има желанието да дойде отново.
платено съобщение
На 22 октомври в Смолян се проведе събитие за млади предприемачи, което сложи началото на по-активно развитие на предприемаческата среда в Смолян. В събитието, като символичен домакин се включи и Димитър Кацаров, кандидат за кмет на община Смолян от „Новото време“ – КРОС с номер на бюлетината 68, който очерта възможностите за Смолян и региона.
Звездни лектори, сред които предприемачи с развити местни бизнеси, мениджъри на компании-лидери в страната и на международната сцена, представители на бизнес организации, потенциални инвеститори и изявени мактетолози и инфлуенсъри, споделиха опит и насоки за пътя от идеята до доходоносния продукт.
)