Всички представления се провеждат по график, съобщиха от "Метрополитън", но нови поръчки на билети, замяна и възстановяване на суми не са били възможни веднага.
Гелб заяви, че "Метрополитен" временно няма да е в състояние да обработва разплащанията.
Институцията не предостави обяснение или подробности за атаката, а говорител на базираната в Манхатън компания не отговори веднага на запитване на АФП.
Престижната институция заяви, че "проблемите с мрежата" са започнали на 5 декември.
Специализираното издание OperaWire, позовавайки се на писмо от генералния мениджър Питър Гелб до членовете на компанията, съобщи, че тече разследване на атаката.
"Метрополитън опера" съобщи, че кибератака миналата седмица е попречила на функционирането на уебсайта, касите и кол центъра в Ню Йорк, предава АФП, цитирани от БНР.
"За съжаление, преживяхме кибератака, която временно засегна нашите мрежови системи. Започнахме незабавно разследване на естеството и обхвата на инцидента. Докато мрежовите експерти работят по разрешаването на ситуацията, нашите системи няма да работят", се казва в писмото.
)