„НКЖИ работят с пълна сила и пара към днешна дата“, увери още служебният министър на транспорта.
Министър Тодоров припомни, че скоро ще изтекат първите 100 дни от ефективната дата на концесията и съобщи, че „санкции ще има такива, каквито са предвидени по концесионния договор“.
По казуса с разпоредените проверки за ремонт на вагони и охраната в БДЖ Тодоров посочи, че констатациите, представени от звеното за вътрешен одит, са отправени към АДФИ.
По темата за пътната безопасност Георги Тодоров подчерта, че тази година показателите за жертвите и пострадалите при ПТП са „доста повече, отколкото миналата година“.
След проверката на прокуратурата могат да се коментират детайли, уточни той.
Нарочна проверка на Летище София е показала, че „нищо не се е променило към днешна дата“, допълни Тодоров.
„Договорът е сключен още през 2014 г. Има констатации, които е направила Държавната финансова инспекция, от които може да се направи извод за преднамерено, невярно или неточно предоставяне на факти относно изпълнението на договора, сключен между държавното предприятие и изпълнителя“, поясни Георги Тодоров.
„Няма трафик, обслужването на пътниците се извършва бавно, не виждам промени в търговските площи, нито в удобствата за пътниците, които изчакват съответния полет, хигиената не е на достатъчно високо ниво – санитарните помещения просто не искам да ги коментирам.“
„Към днешна дата не съм доволен от това, което извършва концесионерът. Хората и обществото очакват бързи и навременни промени. Тези бързи промени, видими, които трябва да касаят обслужването на пътниците, не ги наблюдавам.“ Това заяви пред БНР служебният министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Георги Тодоров за концесията на Летище София.
Относно държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по случая с морската естакада на Шабла Тодоров поясни, че „в доклада на Агенция „Държавна финансова инспекция“ се констатират данни, че вероятно се касае за индикатори за измама“.
)