"Нереални намаления за стоки са дългосрочен проблем, който винаги ще съществува", каза още той пред БНТ.
"Потребителските права важат само между търговец и потребител. Хората нямат същите права и защита, ако закупуват стока от човек, в обява в социалните мрежи например", коментира Богомил Николов.
"Към този момент се купуват повече фитнес уреди и комуникационна техника, съответно по-малък брой официални облекла", съобщи председателят на "Активни потребители".
"Нека потребителите да не гледат големите проценти намаления на витрините, а да съпоставят продуктите и цените им. Нека и да вярваме на вътрешния си компас относно цените. Ако се научим да игнорираме процентите намаление, то няма да се хващаме на трикове", разкри Николов.
Пазaрът е шарен - има и реални, и нереални намаления. Голямото предизвикателство за потребителя е да разбере как да отсее реалните намаления. Това заяви Богомил Николов от „Активни потребители” по повод гръмките намаления в МОЛ-овете след отварянето им.
)