Мярката е насочена срещу руски, китайски, ирански и други държавни медии, става ясно от частичен списък, който компанията предостави, предаде Ройтерс.
Социалната мрежа обяви вчера в комюнике, че ще блокира този тип съдържание от лятото като предохранителна мярка, въпреки че държавните медии "рядко рекламират в САЩ".
"Фейсбук" ще забрани в САЩ рекламите от медии, контролирани във финансово и редакционно отношение от държави. Целта е да не се допусне външна намеса в изборите за американски президент през есента, предадоха БТА и Франс прес.
Тези медии "комбинират влиянието на медийна организация със стратегическата помощ на държава". "Ние смятаме, че хората трябва да знаят дали информациите, които четат, идват от издание, което може да е под влиянието на правителство", заяви Натаниел Глейчър, директор по киберсигурността на "Фейсбук".
)