"Меган ефектът" ще продължи да действа, считат модните експерти, независимо дали кралската двойка изпълнява или не своите задължения към короната.
Установяването на принц Хари и съпругата му Меган в Канада може да стимулира местната модна индустрия, чийто годишен оборот е оценен на 23,3 милиарда щатски долара, предава Ройтерс, цитирана от БТА.
19 януари 2020 г. в 16:18 ч.
"Клиентките са абсолютно обсебени от всичко, което облече Меган", коментира Джийн Бейкър, дългогодишна модна редакторка от Торонто. "Дизайнери от цял свят си мечтаят тяхна дреха да попадне в гардероба на съпругата на принц Хари и да бъде носена от нея!".
Канадската модна индустрия отчете известен спад напоследък. Продажбите на модни облекла и аксесоари спаднаха с 2,1 процента през 2017 г., отчетоха статистиките. Сега мнозина се надяват "Меган ефектът" да подобри нещата. Той вече се е проявявал на канадска почва. През 2017 г. Маркъл се появи с бяло палто без копчета на бранда "Лайн дъ лейбъл" от Торонто. Това беше първата й публична изява, след като беше обявен годежът й с принц Хари. Моделът се разпродаде с феноменална скорост, а сайтът на марката се срина в много части на света заради голямото търсене. Същото стана и с бежовото вълнено палто на бранда "Сенталър" от Торонто. То предизвика феноменален интерес, след като херцогинята се появи с него през 2017 г. на първата й Коледа с кралското семейство.
Тридесет и пет годишният британски принц и неговата 38-годишна съпруга обявиха този месец, че се отказват от официалните си задължения към кралското семейство и че ще потърсят финансова независимост от монархията, припомня агенцията. Канадски модни експерти коментират по този повод, че в Канада може да се очаква т.нар. "Меган ефект". При него брандовете рязко повишават продажбите си, когато херцогинята на Съсекс облече някой от моделите им при обществените си изяви.
)
)