В момента е в ход подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат и отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.
Ето какво ни сподели той за предстоящото издание на BAAwards във видеото:
Как се развива конкурсът и какви са правилата, по които съдийските комисии избират победителите? Това попитахме Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
платено съобщение
Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите, а крайният срок за подаване на номинациите е 8 септември.
Росен Мисов е завършил медицина, работи 7 години като клиничен лекар в областта на вътрешните болести, специализира в Ротердам и освен това е едно от най-разпознаваемите имена в рекламния бизнес у нас. От 2012г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) го избира за свой изпълнителен директор, а ако говорим за начина му на работа, който е негова запазена марка, можем да кажем само, че Росен Мисов е от хората, които могат да решат и най-заплетените бизнес казуси. Нюх, биха казали някои. И интуиция допълваме ние.
Става дума за събитие, което представителите на рекламния и медийния бизнес у нас очакват с особен интерес, а наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме. Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти и този път ще се състезават в три отделни конкурса BAAwards2019.
)