)
"Боинг" се надява, че ъпдейтът ще бъде одобрен от Федералното управление за авиация на САЩ (FAA), което ще позволи да бъде възобновено използването на модела за граждански полети, посочва ДПА.
"Боинг" уточни, че 207-те изпитателни полета са включили над 360 летателни часа. Сега компанията предоставя допълнителна информация по искане на управлението за това, как пилотите взаимодействат с контролните системи и екраните при различни сценарии за развитие на полета и други данни.
Самолетостроителният концерн "Боинг" (Boeing) е завършил софтуерния ъпдейт за самолетите си 737 МАКС (737 MAX) и е провел 207 изпитателни полета с новото програмно обезпечение, информираха световните агенции, цитирани от БТА.
Компанията е разработила също така подобрени тренировъчни програми и образователни материали, които ще бъдат прегледани от американската агенция, световните регулаторни органи и авиокомпаниите клиенти на самолетостроителя.
Модернизираният софтуер е част от системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System - MCAS), смятана за възможна причина за двете трагедии.
Самолетите 737 МАКС бяха спрени от движение в целия свят през март след две катастрофи - в Индонезия и Етиопия, отнели живота на общо 346 души.
След като исканията бъдат изпълнени, "Боинг" ще работи заедно с ведомството, за да насрочи изпитателен полет за сертификация и предаване на окончателната сертификационна документация.
Последвайте канала на