Управителят твърди още, че от фирмата са изразили готовност да превозват пътниците в тази ситуация, за да не се получава "социално напрежение" и няколкостотин души да останат без транспорт.
Тази сутрин десетки пътници останаха без превоз на столичната Централна автогара, след като вчера стотици хора, закупили билети за превоз от фирма "Витоша експрес" по направление София – Пловдив, съобщава БНР. Те бяха принудени да търсят алтернативни варианти за придвижване. Хората са имали закупен билет за линията, която фирмата вече не обслужва. Причината е прекратеният на 29 юли договор на фирмата със Столичната община eдностранно, с едномесечно предизвестие.
Иван Николов, който оглавява дирекция "Транспорт" в Столичната община, обясни в предаването "Преди всички", че Столичната община е прекратила договора заради констатирано системно неизпълнение на поетите от фирмата задължения и конкретно заради неспазването на договорената продажна цена за билет. Превозвачът е трябвало да продава билета за седем лева, а е правил това на по-висока цена.
Управителят на "Витоша експрес" Тихомир Асенов не вижда извършени нарушения на договора за превоз на пътници от София до Пловдив. За Асенов е необяснимо защо е било нужно "да се правят такива показни акции, да се пращат екипи на ДАИ на двете автогари – в София и в Пловдив, да се съставят актове".
)