Трудно можем да си представим по-разпознаваемо автомобилно лого от това на Volkswagen.
"Брандът не е в добра форма в сравнение с предишните години и това не е само заради дизеловия скандал", смята маркетинговият директор на концерна. Той отсече, че логото изглежда прекалено германско и му липсва емоционалната връзка с клиентите.
Изпълнителният директор на компанията съобщи, че те търсят своето ново лого, което от 2019 година да присъства на новите автомобили. То ще съответства на новата стратегия на немския бранд, свързана с разширяването на гамата от електрически модели. Според Bloomberg Volkswagen ще започнат да приемат предложения за нова емблема от рекламни агенции в следващите месеци.
Настоящото лого с V и W на практика е с автомобилния производител още от началото. Последната лека промяна в него бе през 2012 година, когато Volkswagen направи елементите с по-триизмерен вид.
)