Генералният мениджър на Turkish Airlines: Ние сме посланици на България

9
© Pixabay

„Затова Банско вече е много популярна дестинация в Турция. В близките месеци планираме турове до Бургас и Велинград, за да популяризираме СПА- и летните курорти на България“, каза Гюркайнак.

„Искаме да имаме много такива проекти, в момента организираме нова инициатива, за която ще ви уведомим своевременно“, завърши Гюркайнак, след което пожела „Бон апети“ на гостите си.

„Освен като авиокомпания, ние се възприемаме и като посланици на България“. Това обяви генералният мениджър на Turkish Airlines за България Мехмед Гюркайнак на ексклузивна закуска с медиите.

Гюркайнак обеща и още инициативи като „Моят мечтан град“, конкурс за детска рисунка, който Turkish Airlines организира неотдавна. Малчуганите трябваше да нарисуват града, до който мечтаят да отидат. Компанията получи 300 български рисунки, а първото място бе отредено на картината на Барселона. Наградата бе фантастична – пътуване до невероятния испански град за цялото семейство на детето.

Мениджърът на турските авиолинии за България се върна назад във времето и сподели с репортерите историята на Turkish Airlines в България. „В София сме от 34 години. Започнахме в началото с два полета през седмицата, в момента имаме 18. През 2015 година открихме и дестинацията Варна, сега летим 11 пъти седмично до там“, каза Гюркайнак.

На срещата с медиите бе отделено заслужено внимание и на новото летище, с което Истанбул ще се сдобие в съвсем скоро време. То ще бъде внушително, едно от най-големите в света и ще бъде официално открито на 29 октомври. С появата му полетът Истанбул-София ще стане 40 минути, а не 50, както беше досега. Освен това увеличеният трафик от самолети ще преминава през България, която ще е страната в най-голяма близост до новото летище.

Срещата изобщо не бе стандартна, Гюркайнак потопи гостите си в екзотичната атмосфера на югоизточната ни съседка, като посрещна българските журналисти на типична турска трапеза и отдели време да разказва за традициите на народа си, що се отнася до първото хранене за деня.

Той наблегна на факта, че Turkish Airlines организира много престурове на чуждестранни журналисти до Банско, Велинград и други български градове с цел популяризиране на българските дестинации.

Последвайте канала на

Novini.bg
9

Свързани новини

Водещи новини

Генералният мениджър на Turkish Airlines: Ние сме посланици на България | Новини.бг