НА ЖИВО

НА ЖИВО: Парламентът избра Симеон Дянков за председател на Фискалния съвет

Ето какво трябва да знаем, за да нямаме проблеми по време на лятната си почивка (видео)

9
© Getty Images/Guliver (aрхив)

„Трябва да бъдем по-достъпни до хората и затова ще има и виртуални приемни. Те ще представляват телефонни автомати, които ще се намират в най – комуникативните места в курортните комплекси и от тях потребителите ще могат да се свързват с КЗП. Идеята е да се реагира максимално бързо. Тези устройства ще започнат работа най – късно от средата на месец юни, когато започват да се проявяват обикновено първите проблеми. В Созопол, в Обзор, в Несебър, както и на други места, където е по-голям потокът от хора ще има такива автомати“, съобщи председателят на КЗП. Той заяви, че отново ще бъде обрънато внимание и на ол инклузив пакетите. „ Има вече законови минимални изисквания за тях“, напомни Маргаритов.


Какви други мерки ще предприеме КЗП за нормалното протичане на летния туристически сезон и какво трябва да знаем, за да нямаме проблеми при онлайн пазаруването може да чуете в интервюто с Димитър Маргаритов.

По материала работиха Десислава Станева и Галя Георгиева

На прага на летния сезон председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов разказа пред novini.bg какви мерки предприема Комисията, за да бъдат доволни туристите и да бъде успешен съответно летният сезон.

„Всяка година ние разгръщаме една мащабна програма, която минава през няколко етапа. Същото ще бъде и тази година. Мисля, че контролната дейност помага, за да имаме едни добри туристически сезони в България“, коментира Димитър Маргаритов.

„Първо винаги проверяваме обектите, за които имаме сигнали“, поясни той. „От началото на месец юни ще има по-масирано присъствие в самите функциониращи туристически обекти, за да се установи дали хората получават това, за което са си платили, както го изисква закона“, информира още Маргаритов.

Съветът му към всички е винаги, когато избираме почивката си да проверяваме дали туроператорът е регистриран, дали има застраховка „професионална отговорност“, да изискваме документи за всичко и разбира се, да имаме и разумна преценка. Никога, съветва още Димитър Маргаритов, да не се доверяваме на пакети, които обещават всичко на много ниска цена.

Последвайте канала на

Novini.bg
9

Водещи новини

Ето какво трябва да знаем, за да нямаме проблеми по време на лятната си почивка (видео) | Новини.бг