"60% от фирмите работят на ръба на фалита. Никой не е правил разчет за допълнителния разход на тол системата. Няма да има увеличение на билета, но проблемът ще бъде, че няма да има автобусни фирми", коментира той.
"Тол системата е доказала себе си като една по-добра и по-правилна за събиране на пари. Тя се изчислява на изминати километри", обясни Малинка Бордаренко от Съюза на българските автомобилисти.
Преди ден регионалният министър в оставка Лиляна Павлова разговаря с новоизбрания президент Румен Радев по темата. След обжалване поръчката е възобновена без промяна на условията, като единствено е удължила крайния срок за подаване на оферти.
Всеки един допълнителен разход заплашва всяка една от транспортните фирми. Затова и автобусният бранш настоява за справедлива тол система. Това обяви Георги Атанасов от Националното сдружение на автобусните превозвачи,
От бранша искат да няма разделение между леки и товарни автомобили и да е за всички превозни средства. Направени са четири предложения. Атанасов уточни, че трябва да се съсредоточи внимание към сивия сектор, защото превоз на хора се правят и с миниван, който не би бил засегнат от тол системата, защото ще се приема за лека кола.
)