"Вече се случва: семейство Тръмп възприема поста президент на САЩ като възможност за реклама", написа в Туитър журналистът от вестник "Ню Йорк таймс" Ерик Липтън.
"Иванка Тръмп носи любимата си гривна от колекция "Метрополис" в "60 минути", се казвало в съобщението. Имейлът бил получен и от журналисти, някои от които не останали приятно впечатлени от маркетинговата стратегия.
В понеделник компанията пуснала рекламен имейл със снимка на Иванка, която носи гривната в предаването, гледано от 20 милиона души.
Децата на Доналд Тръмп Иванка, Ерик и Доналд, както и зет му Джаред Кушнър, са в неговия екип по предаването на властта, което би могло да създаде конфликт на интереси заради бизнес проектите им, отбелязва ДПА.
През юли Иванка бе разкритикувана за рекламиране на рокля от колекцията си, която носела на едно от събитията от кампанията на баща си.
Тридесет и пет годишната Иванка е носила гривна на стойност 10 800 долара на компанията си "Иванка Тръмп Файн Джуълри" в интервю в неделя за предаването "60 минути" по телевизия Си Би Ес, в което участвала с баща си и други членове на семейството.
Златна гривна, носена от дъщерята на Доналд Тръмп Иванка по време на участие в телевизионно предаване в САЩ, разпали дебат за това как милиардерът ще съчетае функциите си на президент и бизнесмен, съобщи ДПА.
5 декември 2025 г. в 09:08 ч.
)