В него се казва, че към момента се провежда задълбочена инспекция, за да бъдат идентифицирани възможните засегнати батерии на пазара. Публикуваме становището без редакторска намеса.
По повод появилите се информации, че технологичният гигант Samsung спира от продажба новия си смарт телефон Galaxy Note 7 заради повреда на батериите, от комппанията излязоха с официално становище.
"Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти. В отговор на скорошните сведения относно новия Galaxy Note7, извършихме задълбочена проверка и открихме проблем с батерията.
Към днешна дата (1 септември 2016г.) глобално са отчетени 35 случая, като в момента провеждаме задълбочена инспекция с нашите доставчици, за да идентифицираме възможните засегнати батерии на пазара. Тъй като безопасността на нашите потребители е абсолютен приоритет за Samsung, ние спряхме продажбите на Galaxy Note7. За клиентите, които вече са закупили Galaxy Note7 на пазарите, в които продажбите са стартирали, ние ще подменим тяхното устройство с ново в близките седмици.
Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин. Официално продажбите на Note7 в България още не са започнали".
)