Южнокорейската компания има 835 от 1000 възможни точки, а Apple го следва плътно с 833 точки.
Клиентите на таблети са най-доволни от Samsung, сочи последното изследване на потребителската удовлетвореност от таблетите, направено от компанията за изследване на глобалния пазар J.D. Power, съобщава Macrumors. Apple заема второто място.
Изследването е установило, че Apple се представя добре по отношение на функционирането и леснотата на използване, докато Samsung е постигнал напредък по всички пет фактора, които проучването на J.D. Power оценява, като особено висок рейтинг има по отношение на цената. Изследването е установило, че 50 процента от потребителите получават препоръка от семейството и приятелите си при закупуването на таблет, докато 49 процента отварят страницата на производителя за информация.
Проучването на потребителското удовлетворение по отношение на таблетите за САЩ за 2013 година е базирано на опита и оценката на 3375 собственици на таблети, които притежават настоящото си устройство за по-малко от година. Факторите, според които се оценяват устройствата са функциониране, лекота на боравене, стил и дизайн, спецификации, цена.
)