)
Партиите и този път ще привличат избирателите като деца - с лакомства, фланелки, шапки и химикали, пише в. "Преса".
Най-популярни са шапките и тениските, които всяка формация раздава с надеждата, че това е вид "подвижна реклама".
На всички избори досега партиите се надпреварват да измислят все "по-оригинални" подаръци за избирателите. Така през 200 г. царистите раздаваха специална енергийна напитка, но тя не им помогна да стимулират изгубеното доверие в тях.
През 2009 г. от НДСВ заложиха на жълт сладолед, но избирателят охлади желанието им за властта, като ги изхвърли от парламента. Тогава ГЕРБ и БСП раздаваха презервативи. Бъдещите управляващи черпеха електората си и с резлива боза.
"Атака", сините и ДПС също разчитат на срещи с хората и няма да харчат пари за разточителна агитация. Истината е, че бюджетите им са продънени, пише още изданието.
С 15 тона лукчета и кибрити досегашните управляващи от ГЕРБ са решили да привлекат избиратели. С кибритите било малко деликатно поради опасенията от директна алюзия със самозапалванията и затова щели да ги раздават "под масата".
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)