H&M таксува клиентите си при връщане на стока

getty images
share

H&M започна да таксува клиентите във Великобритания си с 1,99 паунда, когато върнат онлайн поръчка.

Купувачите трябва да платят таксата, когато върнат артикул обратно в магазина или онлайн, освен ако продуктът не е дефектен или неправилен.

Единственото изключение е, ако сте член на H&M, в който случай пак можете да върнете артикул безплатно, дори ако няма проблем с него, пише The Mirror.

Говорител на H&M каза пред BBC, че този ход е въведен през лятото. The Mirror се свърза с H&M за коментар. „Интересно е, че компаниите изглежда го правят скришом, но това е разумно нещо“, каза експертът по търговията на дребно Джонатан Де Мело пред BBC.

„Има икономически смисъл, тъй като обезсърчава купувачите да купуват масово онлайн продукти и след това да връщат повечето от тях. Това е истински проблем за компаниите.“

Модната верига "Ейч енд Ем" изненада пазарите с добри финансови резултати

По-рано този месец H&M разкри, че продажбите му са се понижили през лятото. Шведската модна верига, която също притежава Cos, Weekday и Monki, каза, че нетните продажби в местни валути са били „нестабилни“ през юни, юли и август в сравнение с предходната година. Но нетните продажби в шведски крони се увеличиха с 6% до 60,9 милиарда шведски крони (£4,4 милиарда).

Водещи новини

Още новини