Кампанията „Стоп на инфлацията“ в Черна гора струва на държавата нула евро

gettyimages
share

Черногорското правителство постигна целта си с кампанията „Стоп на инфлацията“ и тези, за които тя е предназначена и които имаха нужда от нея, са доволни, обяви министърът на икономическото развитие и туризма Горан Джурович, цитиран от черногорската агенция МИНА, цитирани от БТА.

В телевизионното предаване "Добро утро Черна гора" той каза, че акцията е струвала на държавата нула евро и че цялата тежест засега е поета от търговските вериги.

Джурович подчерта, че още две вериги – Мартекс и митрос - са се присъединили към акцията и че повече от 35 продукта са намалени, съобщава порталът RTCG.

„Тези, за които акцията е предназначена и необходима, са доволни. Има хора, които винаги са недоволни, но те дори не се нуждаят от това. Нашето намерение не беше да ограничим цените на „Ролекс“ и „Луи Вюитон“, нашето намерение беше към основните жизнени нужди и да разширим този списък“, каза Джурович.

Той посочи, че само злонамерените не могат да подкрепят това действие.

Над 25 хранителни продукта поевтиняват в Черна гора

По думите му интересът към акцията е голям.

„Не става въпрос за лошо качество, а за други марки и имена. Опитах това, което купих, и съм доволен“, каза Джурович.

Той обяви нови корекции на цените за края на май.

Водещи новини

Още новини