Хотелска група реши да назначи робот за нов служител. Причината - да се намали разпространението на коронавирус.
Роботът се казва Джини (Genie) и е първият от трите робота с изкуствен интелект, които ще обслужват гостите, настанени в 432 хотелски стаи, съобщи Канал3.
Новият член на екипа може да доставя храна включително на намиращите се под карантина. На ден изпълнява между 130 и 150 поръчки. Много често гостите поръчвали обслужване по стаите, като настоявали доставката на храна да бъде направена именно от необикновения „служител”, за да могат да се снимат с него.
Novini.bg ви дава възможност да следите актуалните данни за смъртоносния коронавирус в реално време:
Повече за Коронавирус
- най-ново: Вижте последните новини
- лесни стъпки: Как да се предпазим?
- просто ръководство: Какви са симптомите?