Правила съм любов на магистралата и пред мола. Така певицата Айви отговори на въпрос кое е най-странното място, на което е давала воля на желанията си, в рубриката „Лайфстайл“ на „Марица Подкаст“.
Веднага след това обаче не пропусна до уточни: „Имах предвид в колата, да не си помислите нещо…“.
След като открехна завесата към личния си живот, Айви изрази разочарование от силния пол: „В днешно време мъжете са меркантилни. Искат жената да е напълно осигурена, за да им е лесно – да не им се налага да купуват коли, апартаменти“, убедена е тя. Но заявява, че е намерила оръжие срещу подобни „екземляри“: „Стресирам ги жестоко още в началото. Казвам им, че съм певица и че всеки от клиповете ми струва 20 000 лева. Да видиш как бързо се отказват! Втора среща няма“, обяснява през смях изпълнителката на „Пайнер“.
Според нея в България се прави предимно поп-фолк, защото няма пазар за друга музика. „Хората искат да щракат с пръсти“, смята звездата, чиито умения да прави шоу могат да разчупят и най-голямото „дърво“. Последната й песен – „Маймунката“, е пример за успешно парче. Аудиторията й обхваща от кръчмари до майки с бебета. А когато й звънят, познати винаги се шегуват: „Маймунката ли е на телефона?“
Успехът, разбира се, не би бил истински, ако не съществуваха недоброжелателите. „Хейтът ми действа стимулиращо. Първата ми песен в „Пайнер“ започва с думите: „Готова съм за вашия хейт“, казва Айви.