Да инвестира натрупаните пари от пътешествията и работата си в Азия – с такава цел Наум Шопов-младши се завръща в роден Пловдив. Събитията, разбира се, не са част от реалния живот на звездата от „Откраднат живот“, а кроят сюжета на рекламната поредица „Като насън“, пише "Монитор".
Именно с факта, че героят на Шопов (Андрей) се е прибрал от гурбет започва първият 7-минутен клип, част от кампанията на марка възглавници. Именно с такъв бизнес ще се захване в следващите сцени и самият пътешественик, става ясно още от краткото промо на продукцията.
Кадрите си в „Като насън“ екранният доктор Тасев засне само преди броени седмици. Сценарист и режисьор на клиповете е Мартина Солакова, а премиерата на първата част се състоя преди дни в YouTube. 7-минутният клип не издава много от сюжета, който бе анонсиран по-рано с „трейлъра“ на „Като насън“, а най-голямо впечатление всъщност прави кафеджийката леля Вили (Красимира Казанджиева), която – подозираме – впоследствие ще даде идеята на Андрей да се захване с изработването на възглавници.
Стрелите на Купидон също ще прехвърчат в поредицата. Партньорка на екрана на Шопов ще прави Елица Матева. „Браво, много ми хареса! Успех!“ и „Личи си, че е правено с вкус и щипка професионализъм!“ са само част от коментарите на феновете в социалните мрежи. Други пък изразиха разочарованието си от краткото времетраене на отделните части.