Николета Лозанова отново попадна в епицентъра на скандала. Красавицата за пореден път се оказа трън в очите, или по-точно в ушите, на фенове, които в конкретния случай се явяват като слушателска аудитория на няколко от най-известните български радиа, пише HotArena.
Става дума за реклама на фирма за почистване с участието на именитата брюнетка. Аудио изявата на Лозанова успя да предизвика поредица от оплаквания, идващи от страна на почитатели на медиите „Сити“, „Енерджи“, „Радио 1“ и „Вероника“.
Че е възникнал някакъв проблем, сигнализира във Фейсбук профила си собственикът на компанията – Даниел Бачорски, трогнал хиляди зрители с участието си в риалити предаването на Нова телевизия „Шеф под прикритие“. Бизнесменът пусна и видео кадри, от които става ясно какво точно е съдържанието на рекламата – неколкократното повтаряне от устата на Ни Ло на имената: „Николета Лозанова. Бонанза Бачорски“.
Ето какви уточнения направи Даниел Бачорски за скандала, както и причините, поради които изобщо е възникнал такъв:
„Скъпи приятели, ползватели, обитатели, радиослушатели и секакви нагреватели. Днес получавам обаждане от Групата с радиата:
- Дани, здравей.
Извинявай, ама трябва да ти го кажа - толкова оплаквания имаме от рекламата с Николета Лозанова, че счупихме всички рекорди! Мисля, че някой ще запали радиото и ще трябва да те помоля да я спрем!
- Добре де, не разбирам. В рекламата не се крещи, не е нахална и дразнеща. Какво точно дразни слушателя в спокойния тон на Николета Лозанова.
Сега мисля да направим една телевизионна реклама с Николета, в която да стои по бански с настръхнали зърна и да е на екрана през цялото време в близък телесен план.
Да текат и мъжки, и женски лиги и да има семейни скандали всяка вечер“.
Часове след като написа това, Бачорски уточни, че в ефира на въпросните радиа отново тече реклама на „Бонанза Бачорски“, но съвсем различна и с друг глас зад кадър.