Моника Валериева пробива в най-голямата платформа за онлайн търговия в света „Амазон".
Изкусителката лансира усърдно козметичния си бранд „Мис Моника“ в продължение на 2 години. Това не е останало незабелязано от чуждестранен бизнес фонд, който е решил да инвестира в продукта и да го издигне на световно ниво.
В бизнес средите се говори, че много скоро миглите и козметиката на Моника ще се продават в САЩ, а оттам и в цял свят през платформата „Амазон“.
Валериева влиза в директна конкуренция с Ким Кардашиян. Чрез сделката за навлизането й в сериозния пазар, където са истинските пари, Моника буквално смазва другите наши миски, които разчитаха, че временната им популярност ще им донесе бизнес дивидент. Валериева пусна и провокативно промо видео на марката си.