Футболист №1 за 2011 г. Николай Михайлов основа нова фирма и я кръсти на най-големия летен хит "Деспасито".
29-годишният вратар, който в момента си търси отбор, явно е силно впечатлен от парчето на Луис Фонси и Деди Янки. Песента оглави музикалните класации в 47 държави и държи палмата за най-популярен видеоклип в YouTube за всички времена – с над 3 милиарда гледания.
Според Търговския реистър „Деспасито“ ЕООД е с начален капитал 100 лева и съществува от 1 август. В сферата й на дейност влиза „вътрешна и9 вуъншна търговия с всякакъв вид незабранени стоки, включително автомобили, дистрибуторска дейност, хотелиерство и т.н.“.
Друг любопитен факт около фирмата е, че името й на латиница се изписва Despasito. Докато испанският оригинал на думата „бавничко“ е despasito.
Михайлов не е прохождащ в бизнес начинанията. Доскорошният национал е управител и едноличен собственик на „Гранде НМ“, с която влезе в ресторантьорския бранш. Миналата есен Ники стана представител на италианска марка за България след дълги преговори със собствениците. Той обясни, че прави значителна инвестиция в името на любовта си към марката, има 3-годишен спонсорски договор с футболния колос Милан.