Може би по-старото поколение няма да го приеме, но днешните млади често работят, печелят и харчат пари само за едно – за пътувания.
Нашите майки и баби като цяло са израснали с по-различни ценности. Дом, кола, мебели, бижута и спестявания са били от първостепенно значение и естествен начин да покажат своя статус в живота, прогреса и постиженията си.
Но не разбирайте погрешно, всичко това е важно и не трябва да бъде пренебрегвано, но младото поколение започва да се променя постепенно към различен начин на мислене - където изживяването е нещо повече от предметите. Приоритетите се преместват от трупането на вещи към трупането на опит.
Ето защо те предпочитат на този етап от живота си да инвестират в пътуване. За тях сайтове, като CondeNast Traveler, Culture Trip, National Geographic и Travel + Leisure, са се превърнали в Библия.
За тях уикендът не е време за почивка, а за бягство. Те планират пътешествия и маршрути с месеци и знаят много точно кога искат да посетят дадена дестинация.
Ето защо пътуванията за тях се превръщат в инвестиция. И ето защо тя е по-ценна, отколкото вещите.
Отваря нови хоризонти
Едно е да гледате по телевизията за живота в Хаити, но съвсем различно е да видите ежедневието на тези хора на място. Ако се отклоните от туристическите дестинации, ще осъзнаете колко бедно и трудно може да бъде тяхното съществуване, но и колко щастливи могат да са те.
Тогава и ще осъзнаем, че павираните пътища, светофарите и големите лъскави сгради не са всичко в този живот.
Прочети повече ТУК.