Нова компанията от Азия настъпва на европейския пазар. Този път офанзивата е в сектора на модата, а компанията е от Страната на изгряващото слънце – Uniqlo, пише The Local.
Според източници от Стокхолм Uniqlo вече търси търговски помещения за магазини в шведската столица. Компанията прави същото в Берлин и Париж, казват от консултантската фирма Jones Lang Lasalle.
Към момента 80% от продажбите на японската компания се реализират на вътрешния пазар, но Uniqlo иска да обърне тенденцията – 80% от оборота да идва от чужбина. Компанията вече откри два магазина в Ню Йорк, а си е поставила за цел да отваря между 200 и 300 магазина годишно извън Япония, пише inews.bg.
Според специалисти фактическото отваряне на един магазин е дълъг процес. Той може да отнеме между шест месеца и година. Това означава, че японската марка няма да навлезе толкова бързо на европейския пазар.