Дженифър Анистън създаде своя марка козметика

Getty Images (архив)
share

Дженифър Анистън разкри, че създава собствен бранд козметика. 52-годишната актриса загатна, че продуктите с марка LolaVie ще направят своята премиера на 8 септември, предава bTV.

Звездата публикува снимка в Инстаграм профила си, на която е в гръб, облечена в черно и с обувки на висок ток, а текстът е „Нещо се задава”.

Актрисата тагна в публикацията профила на LolaVie, където феновете могат да открият три нови публикации със снимки. На първата от тях звездата се е излегнала на стол с ръце, скръстени зад буйните й къдрици, като в описанието е изписала датата „08.09.2021”.

Все още не е известно какви продукти е решила да предложи Анистън, но според източници на Page Six „Заявление за регистрация на търговската марка LolaVie за козметични продукти за лице и тяло, душ-гел, свещи, както и за продукти за коса, е било подадено още през юли 2019 г.”

Идеята на Дженифър Анистън да създаде свой бранд козметика не е от скоро. LolaVie е името, което тя използва за първия си парфюм през 2010 г. Две години по-късно актрисата стана един от създателите на грижата за коса Living Proof. Брандът впоследствие бе продаден на Uniliver. Холивудската звезда беше лице и на продуктите за лице с марката Aveeno в продължение на 8 години.

Дженифър сподели преди време, че не е приемала „за даденост страхотната си кожа”, когато е била по-млада:

„Когато сме малки, никой не ни учи на това. Майка ми не ме е покривала със слънцезащитен продукт – всъщност дори ми подаваше бебешко олио с думите „Поизпечи се. Тенът е всичко”.

Според Анистън сега ситуацията е различна: „Днес хора от всички възрасти са запознати с грижата за кожата. През 90-те ние определено не бяхме”. 

Водещи новини

Още новини