Да се пие вода е модерно. Дали са осем чаши или два литра на ден, консумирането й е почти задължително за хората, които искат да водят здравословен начин на живот.
Нарастването на търсенето доведе и до увеличаване на предлагането. Поради това компаниите опитват да се отличат една от друга с примиум, и дори суперпремиум продукти, които включват бутилки с вода, надхвърлящи 50 000 долара, пише ВВС.
Но струва ли си да дадете два долара за продукт, до който можете да стигнете, само като отвъртите кранчето на чешмата си у дома? И при такава конкуренция как може един предприемач да се отличи и да предлага нещо уникално, когато продава просто вода?
Индустрия за милиони
Докато в някои области на света питейната вода не достига, в други е достатъчно да отидете до кухнята. Но мнозина предпочитат да си я купуват от магазина.
Продажбите на бутилирана вода са нараснали с 9.2% в последните пет години, достигайки до 190.272 млн. долара през 2016 г., сочат данни на консултантската компания Euromonitor.
Прочети повече ТУК.