Странните кампании, с които Дания насърчава раждаемостта

share

Раждаемостта в Дания се очаква да нарасне след поредица от странни рекламни кампании, които страната проведе през миналата година.

Компанията Spies Travel пусна видео с лозунга "Направи го за мама" през септември 2015 г. с идеята да подтикне хората да имат деца, за да дарят внуци на родителите си и да помогнат да бъде обърната тенденцията на застаряване на населението в държавата.

"Датската социалната система е под напрежение. Въпреки че има повишение, в страната все още не се раждат достатъчно бебета. И това засяга всички нас. Но тези, които страдат най-много, са може би майките, които никога няма да изпитат удоволствието да имат внуче", обяви тогава компанията. 

Скоро след това град Копенхаген проведе собствена кампания, призоваваща хората да помислят за тяхната плодовитост. В нея бяха използвани лозунги, касаещи мъжката сперма, от рода на "Плуват твърде бавно?", или пък обръщение към жените, гласящо: "Брои ли яйцата си днес?" Националният телевизионен оператор в страната също излъчва специална програма, посветена на създаването на поколение, която е озаглавена Screw for Denmark (в превод Секс за Дания).

Прочети повече ТУК.

Водещи новини

Още новини