Сътрудничеството между Adidas и рапъра Кание Уест е известно с продажбата на кецове за около 350 долара, както и тениски за по 30 долара.
Успехът обаче накара компанията за спортна екипировка да отдели бизнеса с Уест в отделен бранд, по подобие на партньорството на Nike с баскетболната легенда Майкъл Джордан, превърнало се в бизнес за над 2.7 млрд. долара.
От Adidas вече са сформирали нов отдел в централата си в Портланд, Орегон, който ще се занимава изцяло с новите серии продукти на Кание Уест.
Това ще включва и отделни магазини, в които ще се предлагат ексклузивно продукти с марката Yeezy. Спортният концерн дори обяви партньорството си с Уест за най-значимото, което някога е създавано в индустрията между компания за спортни стоки и човек, който не е от спортните среди.
Прочети повече ТУК.