Той не можеше да си позволи Rolex, a сега има цяла бизнес империя

share

Основавате компания, докато учите и забогатявате. Как ви се струва този план? През 2011 г. Филип Тисандер инвестира 24 000 долара, за да основе собствена марка часовници.

Сега той е на 31 г., а неговата компания генерира по 180 млн. долара приходи годишно от продажбата на часовници с маржин на печалба от над 50%.

Всичко започва с една случайна среща. Подобно на всички млади шведи, които искат да открият себе си и света, Тисандер решава да последва тази мечта и заминава за Австралия, след като завършва гимназия. Там той се запознава с модерен англичанин на име Даниел Уелингтън, който носел Rolex с класическа каишка Nato. Тисандер бил сериозно впечатлен от това и така се родила идеята му за бизнес, както и името на марката Daniel Wellington. "Осъзнах, че на пазара има място за подобни часовници," споделя той.

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Toj-ne-mozheshe-da-si-pozvoli-Rolex,-a-sega-ima-tsyala-biznes-imperiya/nid-151885.html

Водещи новини

Още новини