Споделяли сме ви колко важно е да благодарите на другите - на роднини, приятели, познати и колеги. Дори на шефа си. Предвид случващото се в съвременния свят, искаме да продължим тази линия на човечност и благодарност и да я пренесем на работното място. Когато някой направи мил жест, нещата се задвижват в положителна насока.
Жестът стимулира производството на хормона допамин в мозъка и зарежда мисълта ни положително, подчертава Дейвид Р. Хамилтън, автор на "Защо учтивостта е добра за теб".
Когато тази учтивост се прехвърли от лице на лице, тя създава емоционална връзка - страхотен начин да подобрите отношенията в офиса, нали? В духа на благодаренето, представяме ви 18 малки жеста, които са от огромно значение и положително повлияват работата ви:
Върнете парите на колегата, които сте му поискали назаем преди три дни.
Дарете с целувка колегата си по бюро.
Поговорете с някого за кратко, просто така, за да го попитате как е денят, добре ли се чувства и т.н.
Прочети повече ТУК.