Президентът и главен изпълнителен директор на Discovery Communications, Дейвид Заслав обяви началото на най-новата глобална социална инициатива на компанията - всеобхватна кампания с фокус върху опазването на животинските и растителни видове, обвързана с предстоящия международен дебют на забележителния документален филм „Докато не са изчезнали” по Discovery Channel.
Инициативата на Discovery Communications включва партньорство и медийна кампания, съвместно с Алианса против трафика на диви животни в САЩ (USWTA.ORG), за да подпомогне оцеляването на видовете. Серия от 6 оригинални преживявания на DISCOVERY VR, продуктът за виртуална реалност на компанията, ще привлече вниманието към застрашените животински и растителни видове и ще повиши информираността относно усилията за тяхното съхранение и опазване.
„Discovery Communications е компания, ръководена от целите. В нашето наследство дълбоко се коренят изследването и опазването на планетата, естествено продължение, на което е премиерата на „Докато не са изчезнали”. Това е и началото на глобална кампания, която дава възможност на зрителите да направят нещо добро за света”, коментира Заслав. „Тази кауза е в същността на Discovery и фактът, че половината от животинските видове в света са на път да изчезнат, ни кара да се включим в разпространението на посланието на този разтърсващ документален филм. Имаме много важната роля да предприемем действия и точно това правим. Започваме с едно нещо и се надяваме зрителите да ни последват - добавя Дейвид Заслав.
„Докато не са изчезнали” ще даде началото на по-голяма, продължителна кампания, обединена под хаштага #StartWith1Thing, чрез който Discovery ще призове към създаване на международно движение зад телевизионното събитие.
Целта на #StartWith1Thing е да обедини света, залагайки на това, че една малка промяна в начина ни на живот може да има големи ползи за застрашените видове, околната среда и човечеството. Discovery ще подплати световната си премиера и допълнителни платформи, включвайки персонално брандирано съдържание, дигитални, социални медии и виртуална реалност. Заедно със своите партньори, кампанията ще обедини любопитството и действията, които хората могат да предприемат в четири сфери: борба срещу продажбата на диви животни, намаляването на въглеродните емисии чрез използване на „зелена енергия” или транспорт, подкрепата на зелени каузи и консумирането на по-малко месо.
Кампанията ще обедини действията на всеки един човек, за да покаже въздействието, което хората имат, когато заедно станат част от глобална общност. Зрителите ще имат възможност да намерят вдъхновение за тяхното „1 нещо” като посетят секцията на #StartWith1Thing на сайта www.racingextinction.com. Всеки може да избира между различни малки стъпки на ежедневна, седмична и месечна база и да следи прогреса си заедно със света посредством социалните медии.
Discovery ще излъчи „Докато не са изчезнали“ в повече от 220 страни на 2-ри декември.