Звезди публикуват свои снимки в леглото в нова интернет мания, която може да се превърне в следващата "кофа с ледена вода", съобщава в. "Дейли телеграф". Кампанията #WakeUpCall в подкрепа на УНИЦЕФ комбинира най-добрите елементи от манията с ледена вода, която доминира интернет през лятото и #nomakeupselfie, която също стана много популярна по-рано тази година. Новата кампания за УНИЦЕФ призовава хората да публикуват свои снимки, направени веднага след събуждане, пише в. "Сега".
Подобно на #nomakeupselfie, която събра милиони паунда за британския институт Cancer Research, проектът на УНИЦЕФ предлага на широката публика да видят богатите и известните в естествената им светлина. Но за разлика от предшестващата кампания, свързана с грима, тази вече привлича дарения както от жени, така и от мъже.
Актьорът и ТВ водещ Стивън Фрай публикува за своите 7,5 милиона последователи в "Туитър" своя снимка в леглото в черна тениска и смешно изражение.
"Предупреждавам ви, не гледайте", написа Фрай.
Актьорът Том Хидълстън, известен с ролите си в поредицата "Тор" и "Боен кон" на Стивън Спилбърг показа своя снимка с бяла фланела и горнище с качулка, опрян на "занемарена, но шикозна" горна част на леглото.
Том Хидълстън
Подобно на предизвикателството с ледената вода, участниците в #WakeUpCall трябва да номинират приятели и да публикуват подобни снимки. Хидълстън номинира актрисата Ема Уотсън, колежката й Кийли Хоус и Джоси Рурк, артистичен директор на лондонския театър "Донмар Уеархаус"
Посланичката на УНИЦЕФ за Великобритания Джемима Хан, която даде началото на новата кампания, публикува своя снимка, докато седи в леглото с разрошена коса и странно изражение, показващо долните й зъби.
Джемима Хан
"Първо публикувайте видео на вашия #wakeupcall или ваша снимка. След това номинирайте трима приятели да ни покажат своя #wakeupcall и да помогнат за събуждането на други хора за кризата на сирийските деца", призова Хан в "Туитър".
Дарените пари по време на кампанията ще отидат за Извънредния фонд за Сирия на УНИЦЕФ.