Млада двойка от американския град Орландо във Флорида откри перфектния начин да организира мечтаната сватба и бленувания меден месец, без да похарчи нито цент за това, предаде "Новинар".
Роклята на булката и смокингът на младоженеца ще се превърнат в рекламен билборд за церемонията, като към тях ще бъдат пришити логата на всички компании, които им дарят средства за организацията на най-щастливия им ден.
Находчивата Къртни Макензи и нейният бъдещ съпруг Джамил Нюел нямат нищо против да се превърнат в ходещи билбордове, след като това ще плати разходите им от 30 000 долара за сватба и разточителен меден месец в Тайланд.
Дамата е собственик на маркетингова компания и именно тя стои зад идеята за набиране на корпоративни спонсори за сватбата. Тя използва контактите си, за да покани компании да дарят средства, като дори направила няколко пакета, от които да избират. Най-скъпият пакет е за най-щедрите дарители и предлага облагата логото на дарителя да бъде пришито върху сватбената й рокля, както и върху смокинга на младоженеца. По-скромните фирми, които дарят под 500 долара, ще трябва да се задоволят с табела с логото си, която ще стои до младоженците по време на церемонията. Независимо от дарената сума обаче, всяка компания ще бъде рекламирана от младоженците пред общо 30-те им хиляди последователи в социалните мрежи.
Вече десетки компании са проявили интерес към инициативата на младоженците и са се свързали с тях да уточнят спонсорството си. Модна къща вече е обещала да облече бъдещите съпрузи за най-щастливия им ден, а няколко музикални групи се натискат да свирят без пари за тях и гостите им срещу реклама. Намерил се е дори хотел в Тайланд, който иска да поеме нощувките по време на пътешествието им.
Двамата все пак обещават, че ако съберат повече пари, отколкото са им нужни за сватбата и медения месец, ще дадат излишъка за благотворителност.