Новата цел на маркетинг специалистите са домашните любимци. Във Виена пуснаха плакати, които отделят миризма на кучешки лакомства.
Хитрият рекламен трик обаче се крие в това, че постерите са стратегически разположени на нивото на очите на четириногите потребители.
Новаторският подход е дело на рекламните агенции PKP BBDO и Gewista, разработен за един от най-големите производители на гранулирани храни за животни.
За да са сигурни, че обхващат всички размери кучета, специалистите са изработили и по-миниатюрни версии на плаката за по-дребните породи, на които пише: „ДЖАФ РЪФ БАУ!”.
Собствениците на заинтересуваните клиенти могат да сканират QR кода на плакатите и да открият повече подробности за предлаганите продукти. По-смелите може дори да се запишат да изпитват новите ядливи разработки на компанията.