Новият български филм „Коварна игра“ пресъздава историята на двама братя - Били (Александър Кънев) и Джими (Станислав Дойнов), озовали се от грешната страна на закона. Били e дилър на дрога, забъркал се с грешните хора, а брат му е изпълнител на мокри поръчки. Живейки на ръба, без да искат двамата се озоват в битка за надмощие между Олег (Тихомир Благоев) и Саша (Георги Велизаров) - синове на наскоро починал гангстер. Оливия (Теодора Томчева) – гаджето на Олег - има свои разбирания за ганстерския живот и вплита Олег и Саша в собствена игра, заедно с мистериозна фигура.
Продуценти на „лентата“ са - Мартин Райковски и Любомир Киров, Бедрос Халваджиян и Петър Кирилов.
Сценарият и идеята са дело на Любомир Киров и Марио Гюров. След като изиграли култовата компютърна игра „Grand Theft Auto III” момчетата решили да напишат сценарий, който да заснемат с група приятели, но в последствие нещата стават по-сериозни и се взима решението да се направи цял филм по едноименната игра.
Режисьори са - Мартин Райковски, който използва филма за дипломна работа по програма „Кино и телевизия“ в Нов Български Университет през 2012, макар че завършва семестриално през 2010. Средното си образование завършва в Колорадо, САЩ. Любомир Киров пък е 1-ви курс, изучавайки същата специалност в НБУ, и е учил 1 година режисура в Англия. Когато момчетата заснемат филма, Мартин все още е студент, а Любо завършва средното си образование. Двамата са от различни краища на България. Мартин Райковски е от Троян, а Любомир Киров е родом от Пловдив, но и двамта живеят и творят в родната столица. Любовта им към киното се появява още като деца и двамата са фенове на най – влиятелната личност в световното кино Стивън Спилбърг, макар че сюжета на филма наподобява повече стила на великия Мартин Скорсезе, който е цар на гангстерските филми.
Оператори на филма са Бедрос Халваджиян, студент 2-ри курс „Операторско Майсторство“ в НБУ и Васил Карамишев, който също се дипломира като оператор през 2012 в същия университет. Двамата решават стила на снимане да бъде по-различен и модерен за този жанр филми. Филмът, заснет с постоянното губене и търсене на фокус и използване на варио-обективите, което допринася за допълнителнaта динамика и напрежение в много от сцените. Райковски и Киров естествено одобряват идеата на операторите, като се доверяват напълно на техният нюх.