Хуанг Донг-хьок, създателят на сериала „Игра на калмари“ каза, че няма намерение да включва холивудски актьори във втория сезон, чийто сценарий пише в момента, предаде агенция Йонхап.
„Нямам никакви планове да включвам известни чуждестранни звезди във втория сезон на „Игра на калмари“ и това няма да се промени“, каза той по време на пресконференция в Сеул по повод шестте награди „Еми“, които сериалът спечели. „Сега работя върху сценария за следващия сезон и той се развива в Корея. Няма наличен кастинг за чуждестранни роли“.
По-рано той спомена, че главният герой от първия сезон Ли Джун-дже ще повтори ролята си в следващата част. Той спечели наградата за най-добър актьор в драматичен сериал на тазгодишните награди „Еми“.
Въпреки това режисьорът остави отворена възможността за участието на чуждестранни актьори в потенциалния трети сезон на най-голямото хитово шоу на „Нетфликс“ досега.
„Бих могъл да променя решението си, ако има трети сезон на сериала и снимачната площадка бъде изместена в друга държава“, каза той и добави, че снимането на втори сезон ще започне през следващата година, за да може да излезе на екран през 2024 г.
Продуциран, написан и режисиран от Хуанг, сериалът влезе в историята на 74-ото издание на наградите „Еми“, чиято церемония за основните категории се проведе в понеделник. Оригиналът на „Нетфликс“ от девет части за смъртоносно състезание спечели шест статуетки на церемонията. Освен наградата на Ли Джун-дже за най-добър драматичен актьор, създателят Хуанг спечели наградата за най-добър режисьор. „Игра на калмари“ се превърна в първото телевизионно шоу, което не е на английски език и което е печелило някога най-престижните телевизионни награди в Америка.
"Чувствам натиск всеки път, когато правя моите проекти. Това е като близък приятел, който винаги е с мен", каза той. „Когато правех „Игра на калмари: Сезон 1“, бях под стрес и натиск, които също ме мотивираха. Така че просто се придържам към това“.
Въпреки това режисьорът каза, че рекордното възприемане на „Игра на калмари“, който отбеляза ненадминатите 1,65 милиарда часа гледане през първите четири седмици, ще му помогне да сключи по-добра сделка с „Нетфликс“, преди да продуцира новия сезон.
„Благодарение на огромния успех на сериала условията на продуцентския договор за следващия сезон ще бъдат по-благоприятни“, каза той, като допълни, че води преговори със стрийминг платформата, допълва БТА.