Д-р Хаус е новото лице на компанията L’Oreal

Guliver/Getty Images
share

52-годишният Лори, който е най-високоплатеният актьор в тв сериали в САЩ със своите 400 хил. долара на епизод, се присъединява към Джерард Бътлър ("Триста") и Патрик Демпси ("Анатомията на Грей") като световен посланик на френския козметичен гигант.

"Първо си помислих, че е станала грешка", признава Лори, който трудно можем да отделим от образа му на саркастичния и циничен мизантроп Хаус.

"След това обаче осъзнах, че L'Oreal не търсят модели, а хора със силна индивидуалност, които си струват ... и които не се страхуват да заявят, че в крайна сметка използването на козметични продукти може да бъде много мъжко решение".

Британският актьор, комедиант и писател неотдавна се впусна в музикалния бизнес с дебютния си албум "Let Them Talk”, посочва joe.ie.

Сега, според експерти, той ще донесе успех на L’Oreal, които, залагайки на мъжествени звезди, се опитват да убедят силния пол, че не е срамно да използва козметика.

Водещи новини

Още новини