Проектът има няколко основни момента - намаляваме дългия списък от превозни документи, запазваме цените на основните, въвеждаме нови и в същото време в тази ситуация се опитваме да направим баланс между атрактивния транспорт и необходимостта от тази тарифна политика. Това заяви пред БНТ Зафир Зарков, заместник-председател на комисията по транспорт в Столичния общински съвет.
Новата тикет система дава възможност за повече начини за снабдяване с билет.
Билетите 30+ и 60+ допълват сегашното билетче, защото с него съответно до 30 и 60 минути можем да сменяме превозни средства неограничен брой пъти, а с последния транспорт можем да пътуваме до завършване на пътуването си, каза Зарков.
Европейска практика е шофьорът да не е каса, той трябва да остане последна възможност за закупуване на билет, негова основна грижа е безопасността на движение, коментира Зафир Зарков.