Кампанията "Искам да купя твоя глас" с 3 приоритета

share

Стартира кампания за насърчаване на избирателната активност на предстоящите парламентарни избори. Мотото на кампанията е „Искам да купя твоя глас“, предаде репортер на Novini.bg.

Тя поставя акцент върху три основни приоритета – здравеопазване, образование и икономика, тъй като инициаторите на кампанията смятат че това са най-значимите и важни приоритети за постигане на по-качествен и пълноценен живот.

Зад тази инициатива стоят три неправителствени организации. Национална пациентска организация, национален младежки форум и български икономически форум.
Целта на кампанията е да бъде повишена избирателната активност, да се насърчи прякото участие на гражданското общество в изборния процес намаляване дела на контролирания вот Най-важното е всички да отидем да гласуваме, тъй като трябва да бъде върнато доверието в държавата институциите и демокрацията. Кампанията ще се проведе от 19 септември до 5 октомври.

Тя ще се реализира по различни начини – чрез брошури, плакати, фейсбук страница, регионални срещи и инициативи.

Станимир Кантарджиев заяви, че трябва най-после политиците да ни обещаят ще че бъде създадена стратегия за българското здравеопазване, че всеки български гражданин ще има равен достъп до здравеопазването, а не както е до този момент – в зависимост от финансовите възможности и населеното място.

От Български икономически форум призовават политиците да престанат на бизнеса и на развитието на страната. Държавата да упражнява само контролни функции, а да не се превръща в най-големият монополист както е в момента. От Форума искат разбиване на задкулисието.

Най-после трябва да имаме ясно икономическо виждане за България – дали да развиваме малкия и средния бизнес или да развиваме големите икономически мастодонти, смятат те. Целта на кампанията е да бъдат убедени младите хора да гласуват и да участват в изборите.

Водещи новини

Още новини