По план до края на другата седмица цялото трасе трябва да бъде премахнато, въпреки че от инфраструктурната компания имали проблеми с машината, която маха релсите.
Линията започваща от кв. Хладилника, преминава през гара "Пионер", новата спортна зала, която се очаква да бъде открита на 30 юли, и стига до гара "Подуене".
Разходите за поддръжка на трасето многократно надвишават приходите от употребата му, заявиха от НКЖИ. От там добавиха, че за една година за линията се плащат над 80 хил. лв. без ДДС, а постъпленията от инфраструктурни такси за 2010 г. са около 16.5 хил. лв.
Към 30 април тази година са постъпили едва 5336 лв. От 10 години гара "Пионер" е загубила значението си за промишлените предприятия в покрайнините на София и отдавна не е част от железопътната инфраструктура на страната, допълват от инфраструктурната компания.
Държавно предприятие "Транспортно строителство и възстановяване" ще премахне релсите, като за това ще получи 240 хил. лв. с ДДС.
Фирмата е избрана с процедура за малка обществена поръчка, казаха от НКЖИ.