Новият закон, приет от парламента, с който се дава право да се отнемат моторни превозни средства от пияни и дрогирани шофьори, поставя редица въпроси и оставя неясноти.
Прилагането му при камионите и тировете, които извършват търговска дейност и не са собственост на водачите, може да създаде сериозни проблеми за собствениците на транспортни фирми.
„Подкрепяме всички мерки, които намаляват травматизма на пътя, но в момента те създават повече пробеми, отколкото решават”, каза в ефира на „Здравей, България” изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев.
Не е ясно какво ще се случва с товара, ако камион бъде отнет. Спирането му от движение би струвало на превозвача 10 евро на час, каза Арабаджиев и допълни, че подобна мярка ще спре дейността на фирмата.