Данъчни на хайка за баровци със скъпи часовници

share

НАП цака баровци с акция „Часовник” е друга тема на изданието. Акция „Часовник” започна преди дни Националната агенция по приходите.

Идеята на ревизорите е да се открият собствениците на най-атрактивните скъпи украшения и бижута у нас и да се провери дали баровецът, който ги носи, е декларирал достатъчно доходи, за да си позволи подобен лукс. Затова от НАП започват да разпращат питания до всички по-тузарски магазини за подобни скъпи вещи в страната, научи „Монитор” от източници в приходната агенция.

На мушката са всички часовници от световноизвестни марки на стойност над 5000 лева. Най-голям интерес за данъчните ще представляват собствениците на аксесоари, които се водят лимитирана серия. Притежателите на диамантени огърлици и други безценни бижута и вещи също ще трябва да доказват приходите си пред НАП.

Луксозните аксесоари много често се записват на името на своя притежател и получават поименен сертификат, както и застраховка. Тези документи се описват в данъчните дневници на магазините и при проверка лъсват много лесно.

Водещи новини

Още новини