Община Ловеч е присъединена към Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги. Това става ясно от писмо до кмета Корнелия Маринова, изпратено от Държавна агенция „Електронно управление“. Към настоящия момент за Община Ловеч в Единния портал за достъп до електронни административни услуги са реализирани и налични 130 броя електронни услуги, подробно описани в приложение към писмото. Списъкът започва със следните услуги:
- Издаване на удостоверение за отписване на имот от актовите книги за имотите - общинска собственост, или за възстановен общински имот
- Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти
- Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа
- Издаване на разрешително за ползване на водни обекти - публична общинска собственост, с изключение на разрешителните по чл. 46, ал. 1, т. 3 от Закона за водите
- Издаване на разрешение за отсичане на над 5 /пет/ броя дървета и на лозя над 1 декар
- Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес
- Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местни данъци и такси
- Издаване на многоезично извлечение от акт за гражданско състояние и т.н.
Услугите са достъпни на официалния сайт на Община Ловеч в раздел електронни услуги.