Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си след влезлия в сила, в края на миналата година, Закона за електронните съобщение, сочи анализ изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията.
Според данните, се увеличава броят на желаещите, да прекратят едностранно договора си след 7 дни от подписването, без неустойка. Нарастват и оплакванията срещу надписани сметки. Най-честите жалби, които потребителите изпращат в КРС, са свързани с преносимостта на номерата, автоматичното подновяване на договорите, нежеланите SMS-и и практиката на операторите да не информират абонатите кога са достигнали кредитния си лимит.
Проблемите са били обсъдени на заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения, свикано от председателя на КРС Веселин Божков, информира БНТ. Целта на срещата е била да се намерят решения, както и да се повиши информираността на потребителите на мобилни услуги за техните права и задължения.
Потребителите на мобилни услуги търсят все повече правата си
- 10.05.2012 | 09:04
- 367