Движение за национална кауза (ДНК) стартира активната част на кампанията си „Направи го сега“ с нов, емоционален клип, с участието на популярни лица, които приеха мисията на инициативата като своя – Мария Илиева, Петя Дикова, Юлияна Дончева и Дидо от D2.
Чрез новото видео лицата на кампанията отправят своите послания към аудиторията, носещи смисъла на опита им от изминалия път до създаването на новия живот. Целта на видеото е да мотивира повече млади двойки и семейства в България да преценят за себе си кога е най-подходящото време да създадат първо или следващо дете.
През изминалата 2019 година близо 6000 семейства, които очакваха своите деца, се регистрираха в кампанията „Направи го сега”. От всички записали се, ДНК и партньорите ѝ от детската индустрия, успяха да осигурят „Бебешки ДНК пакети” за 20 от тях, с всичко най-необходимо за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.
Тази година отново 20 семейства ще имат възможността да облекчат значително бюджета си, като се регистрират на сайта на кампанията: www.napravigo.bg, до 31 декември 2020 г.
Фокусът на кампанията „Направи го сега“ е насочен към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на своите деца.
За първи път, тази година, кампанията има генерален партньор и съмишленик в лицето на Медицински комплекс „Д-р Щерев”, който подкрепя каузата, за да придобие още по-голям мащаб.
Организацията вярва, че демографията е голямата тема на бъдещето на България и раждаемостта е силно свързана с нея, както и че движещата сила за икономиката на една страна са децата.