Готови сме с мобилното приложение на контактния център на Столична община. „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация. Това написа във "Фейсбук" столичният кмет Йорданка Фандъкова.
- С приложението можете да изпращате сигнали, включително и такива за нарушение на противоепидемичните мерки на територията на община. За тях е създадена специална секция ”COVID-19”.
-През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса, която е активна през Desktop версията.
В края на 2014 г. създадохме Контактният център на Столична община, през който се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава през него са подадени над 197 хил. сигнала.
-Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700 17 310.
Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от подателя.